CitigoE iV bylo moc dobré a tak jsme to ukončili

Novinky a tiskové zprávy
Odpovědět
admin
Administrátor
Příspěvky: 53
Registrován: úte 29. lis 2011 8:55:18
Kontaktovat uživatele:

CitigoE iV bylo moc dobré a tak jsme to ukončili

Příspěvek od admin »

Rok 2020 byl elektrizující. Za leden až červenec tohoto roku našlo více jak 6400 elektrických Citigo svého majitele. Zájem byl tak enormní, že to Škodovka odpískala. Přátelé moc to chcete a tak na to kašleme. Že to nějak nedává logiku? Prašulky chrastí ale Škodovce nevoní? A nebo to bylo moc lehké a Škoda chce skutečnou výzvu ? Nikoliv.. Všechno je špatně až z toho hlava bolí.

Elektromobil Škoda Citigo vyčerpal jak zásobu akumulátorů, které měl přidělené od koncernu, tak splnil svůj cíl. Jaký cíl splnil když jde všem jen o zisk? Evropská Unie stanovila 95g CO2 limit pro prodej každého nového vozidla. Běžná Octavia s benzínovým motorem vytvoří 100 - 140g CO2, takže je potřeba ty emise trošku zprůměrovat. Elektromobil je dle Evropské Unie kouzelným kouskem, který nemá žádné emise ba dokonce nemá emise za dva. Elektromobil lze započítat jako dva automobily s nulovými emisemi. Kruh dotací a nesmyslných nulových emisí roztáčí doslova kreativní kolo různých tržních zkratů. Jedním ze zkratů je právě Citigo na elektřinu. Jeho cílem bylo při nulovém zisku vykompenzovat maximální emisní přešlap způsobený technologicky nesplnitelnou hranicí 95g CO2. A to se stalo. Takže páčko a nashledanou i když je o vozidlo enormní zájem.

Roku 2023 VW plánuje dalšího nástupce se jménem ID1, který dostane do vínku podobnou misi s tím, že by na trhu měl vydržet a uspokojovat poptávku po celý výrobní cyklus. Snad do té doby v Indii a Číně vznikne dostatek továren na akumulátory do vozidel a při tom nám na trhu zůstanou i baterie do aku vrtačky Makita, které také pomohou klimatu. Vrtačka na baterie jistě vysává emise spalovacích automobilů a to hned dvakrát.
Přílohy
skoda-citigoe-iv.jpg

Odpovědět